d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Freitag Freitag!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 27 2012 08:02am
Äre inte swify som är i farten?





vad händer ikväll?

blir en lugn kväll för mig ska ut och bowla + kolla bio var grymt längesen
Member
Posts: 205,360
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 27 2012 08:22am
sry är för gammal, ska nog rulla tummarna och gå och lägga mig vid halv 8

This post was edited by Marcusd0 on Apr 27 2012 08:23am
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 27 2012 08:57am
AVENGERS
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 27 2012 08:59am
skulle blivit AVENGERS, men inga bokade bilj = vill inte sitta bajs, så ser den nästa helg!

iso fest ^_^ (i stockholm)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 27 2012 11:38am
Quote (sturm @ 27 Apr 2012 16:59)
skulle blivit AVENGERS, men inga bokade bilj = vill inte sitta bajs, så ser den nästa helg!

iso fest ^_^ (i stockholm)


fittslickar-tävling i Berwaldhallen klockan 22.15 ikväll

Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 27 2012 01:25pm
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll