Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 13:03)
kan ingen bara vara snäll o boosta?....
Detta är vad du skulle gjort:
Skapat en ''Ny på swesub'' tråd och vart trevlig med en snabb presentation.
Detta är vad du gjorde:
Tiggar FG för att betala tillbaka scams du gjort, samt frågor om boost.
Är snäll men orkar inte boosta då man blir överöst av spambots direkt när man loggar in
Annars:
Quote (PhearCIII @ 26 Apr 2012 13:04)
Ta en bild bara så får du ju boost
Uppfyll kakans krav med så blir din scam betald.
This post was edited by PlaaD on Apr 26 2012 05:07am