d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kan Nån Boosta Nm Non Ladder? > Skulle Va Snällt :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Apr 26 2012 04:35am
topic säger allt
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 04:45am
Sluta göra nya trådar.
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Apr 26 2012 04:49am
kan du boosta mig ?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 26 2012 04:51am
Quote (snoramej @ 26 Apr 2012 12:45)
Sluta göra nya trådar.


Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 12:49)
kan du boosta mig ?


Bra koppling, självklart va det just vad han ville med den meningen.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 04:52am
Kan boosta dig genom nm om du tar en bild på dig själv med en lapp där det står Marcusd0..

Du får ha tröja på dig om du vill.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 05:00am
Quote (PlaaD @ 26 Apr 2012 11:51)
Bra koppling, självklart va det just vad han ville med den meningen.


Precis.
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Apr 26 2012 05:03am
kan ingen bara vara snäll o boosta?....
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 26 2012 05:04am
Quote (liiliiz @ Apr 26 2012 12:03pm)
kan ingen bara vara snäll o boosta?....


Ta en bild bara så får du ju boost
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 26 2012 05:06am
Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 13:03)
kan ingen bara vara snäll o boosta?....


Detta är vad du skulle gjort:
Skapat en ''Ny på swesub'' tråd och vart trevlig med en snabb presentation.

Detta är vad du gjorde:
Tiggar FG för att betala tillbaka scams du gjort, samt frågor om boost.

Är snäll men orkar inte boosta då man blir överöst av spambots direkt när man loggar in

Annars:

Quote (PhearCIII @ 26 Apr 2012 13:04)
Ta en bild bara så får du ju boost


Uppfyll kakans krav med så blir din scam betald.

This post was edited by PlaaD on Apr 26 2012 05:07am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 05:08am
Quote (PlaaD @ 26 Apr 2012 12:06)
Detta är vad du skulle gjort:
Skapat en ''Ny på swesub'' tråd och vart trevlig med en snabb presentation.

Detta är vad du gjorde:
Tiggar FG för att betala tillbaka scams du gjort, samt frågor om boost.

Är snäll men orkar inte boosta då man blir överöst av spambots direkt när man loggar in

Annars:

Uppfyll kakans krav med så blir din scam betald.


Älskar swesub ibland, speciellt när det kommer nya människor hit, allt handlar verkligen om första intrycket.. Om du är trevlig så är du välkommen, annars blir du mer eller mindre behandlad som skit för att du beter dig som en 13-årig skitunge.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll