☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> :o Snus Mögel ^^ > Heheheheh
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 710
Replies: 12
Track Topic
Skagvard
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold
:
0.00
#1
Apr 25 2012 03:44pm
Tja!
Gjorde har ca 2-2.5kg snus hemma atm hemma gjort
En blev helt åt helvete så la in plast burken på mitt rum och glömde den där
Nu när jag hittade den så var det mögel, typ vitt tunt som hår lite algie liknade fast mer sprötigt!
Så ska slänga upp bild imorgon eller övermorgon ^^
Sen blir det väl dumpa den ute någonstans så man kan se ifall något mer händer
Och sen så var det ju det roliga.
Jag spelar ZMU (Zhypermu) låg i krig med ett annat guild så drog fram plast burken och började baka en...
Innan jag skulle stoppa in den så tittade jag på den.
Det var krit vitt så lite spykänsla
Har nån av er haft snusmögel? (Ifall jag låter det växa utomhus kommer hela skiten bli till jord?
Och jag vet att man kan döda snusmögel genom att dra det i mikron gjort det förut (var mindre mängd då menmen)
This post was edited by Skagvardd on Apr 25 2012 03:52pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#2
Apr 25 2012 03:50pm
too... many... smileys...
Skagvard
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold
:
0.00
#3
Apr 25 2012 03:52pm
Quote (snoramej @ 25 Apr 2012 23:50)
too... many... smileys...
What you meen :O?
Jag ser bara 1
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#4
Apr 25 2012 03:54pm
bra början på en bok
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#5
Apr 25 2012 04:10pm
Vilken.....jävla....svenska
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#6
Apr 25 2012 04:12pm
Quote (Mikob @ 25 Apr 2012 23:10)
Vilken.....jävla....svenska
Fascisten i mig börjar bli våldsam...:@
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#7
Apr 25 2012 04:12pm
jag fick aids av att läsa det där
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#8
Apr 25 2012 04:17pm
Quote (Makta @ Apr 25 2012 10:12pm)
Fascisten i mig börjar bli våldsam...:@
svinga aluminium ?
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#9
Apr 25 2012 04:51pm
Quote (R4mses @ 25 Apr 2012 23:12)
jag fick aids av att läsa det där
Idd..
Quote (Mabouse @ 25 Apr 2012 23:17)
svinga aluminium ?
Alltid
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#10
Apr 26 2012 12:27am
Quote (Skagvardd @ 25 Apr 2012 22:52)
What you meen :O?
Jag ser bara 1
Ja, för du tog bort 15 eller något.
För övrigt så håller jag med makta, får lust att svinga aluminium.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact