d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sista Xbox Frågan > Japp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Apr 25 2012 11:20am
Jag har ingen hårddisk, men måste köpa en black ops zombie mappack, om jag stoppar in ett 2gb usb och använder det, och sen när jag får hårddisken, är det lätt att få över mappacken till hårddisken eller måste jag köpa det igen ? eller hur funkar det ? 20 fg till den som svarar på frågan
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 25 2012 11:23am
Ja.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 25 2012 11:38am
nej
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Apr 25 2012 11:39am
Quote (Nickeee @ Apr 25 2012 05:38pm)
nej


Quote (SyB_BaM @ Apr 25 2012 05:23pm)
Ja.



seriösa svar tack..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 11:45am
Du väljer kopiera på usb minnet så kommer det kopieras till hårddisken automatiskt, man får inte välja plats där det ska läggas.

Så kopiera->automatiskt på hårddisken sen
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 25 2012 11:49am
Quote (Kerzhakov @ 25 Apr 2012 19:45)
Du väljer kopiera på usb minnet så kommer det kopieras till hårddisken automatiskt, man får inte välja plats där det ska läggas.

Så kopiera->automatiskt på hårddisken sen


om detta fungerar så kan man ju lätt bara ladda ner mapsen ifrån nätet vaa?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 25 2012 11:52am
Quote (ChingeR @ Apr 25 2012 06:49pm)
om detta fungerar så kan man ju lätt bara ladda ner mapsen ifrån nätet vaa?


Ingen aning, aldrig testat.
Men när jag sparat saker på usb sticka/hårddisk och sen ska ta över det till min hårddisk så får man inte välja plats, det sätter sig på hårddisken automatiskt
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 25 2012 01:51pm
suck...

om du har ett nätverk hemma så kopplar du in xbox och datorn sen in med usb i datorn lägg grejerna i "delade dokument/filmer/bilder" vilket som sen in på xboxet leta på din dators namn och sen i den delade mappen du la mapphacket i.

jag måste glo igenom det en gång till var ett tag sen jag gjorde det :P men vet att det funkar

Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll