d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Hjälper Mot Halsont?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 23 2012 08:17am
Känns som en afrikan kört hårt i halsen under en längre tid..

Någon som vet något som hjälper mot halsfluss eller liknande?

Hjälper te med honung?


YEY jag fick sms om att frugan klämt ut sig 4 ungar, för 7 timmar sen var det tvillingar :ph34r:

This post was edited by Kerzhakov on Apr 23 2012 08:19am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 23 2012 08:19am
Te med honung, lite citron, ingefära(stavning?)

strepcils brukar också funka

glass kan också funka
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 23 2012 08:28am
Sprit.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 23 2012 08:34am
Quote (x17 @ 23 Apr 2012 16:28)
Sprit.


this

brukar fixa nån billig flaska whiskey :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 23 2012 08:37am
Aldrig funkar med någon slags sprit för mig, det dämpar tillfälligt (ibland) men sen slår tillbaka ännu hårdare för att man råka få i sig
för mycket och somna naken på baksidan..
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Apr 23 2012 08:37am
Prövat att skicka iväg afrikanen i en vecka eller två?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 23 2012 08:39am
Quote (Kerzhakov @ 23 Apr 2012 16:37)
Aldrig funkar med någon slags sprit för mig, det dämpar tillfälligt (ibland) men sen slår tillbaka ännu hårdare för att man råka få i sig
för mycket och somna naken på baksidan..


n00b!
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 23 2012 08:49am
En intervall runk :bouncy:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 23 2012 09:16am
Mucoangin är rätt så bra, bedövar hela halsen och botar det grövsta halsont på någon dag för min del.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 23 2012 09:22am
Bafucin är helt jävla underbart mot halsont! Det bästa är att man kan trycka hur många som helst! Efter en period blir man väldigt sträv på tungan men det är så jävla värt det!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll