d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Finansiering Av Sökandet Av En Tråd.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29
Joined: Dec 29 2011
Gold: 0.00
Apr 23 2012 05:22am
Hallå där, har än så länge inga vänner här på forumet så jag tänkte ta mig hit där det närmaste av "vänner" på forumet finns.

Jag söker efter 5fg för att finansiera en sökning utav trådstarter på ett account.

Tack på förhand!
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 23 2012 05:28am
Hoj! Man får inte be om fg här (regel) men när det gäller söka/bold topics är det väl ok. Har inte 5fg tyvärr bro.
Member
Posts: 29
Joined: Dec 29 2011
Gold: 0.00
Apr 23 2012 05:36am
Quote (Marcusd0 @ Apr 23 2012 12:28pm)
Hoj! Man får inte be om fg här (regel) men när det gäller söka/bold topics är det väl ok. Har inte 5fg tyvärr bro.


Blir annars svårt att få några fg över huvud taget då jag inte spelar något spel längre. Finns det några andra sätt att fixa fram 5fg utan att sälja någonting?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 23 2012 05:37am
Quote (malkia @ Apr 23 2012 11:36am)
Blir annars svårt att få några fg över huvud taget då jag inte spelar något spel längre. Finns det några andra sätt att fixa fram 5fg utan att sälja någonting?


köp fg bre
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 23 2012 05:37am
Quote (R4mses @ 23 Apr 2012 11:37)
köp fg bre


why buy when he has ?
Member
Posts: 29
Joined: Dec 29 2011
Gold: 0.00
Apr 23 2012 05:39am
Quote (eviilution @ Apr 23 2012 12:37pm)
why buy when he has ?


Man tackar, man tackar! :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 23 2012 06:50am
Tyvärr, jag har inte 5fg
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 23 2012 06:50am
Quote (snoramej @ Apr 23 2012 01:50pm)
Tyvärr, jag har inte 5fg


Inte jag heller :(
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll