d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver En Schysst Svensk Som Hjälper Mig Att Mula > Hjälp Tack!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 516
Joined: Jun 27 2009
Gold: 0.00
Apr 22 2012 08:57am
hej jag är av stort behov av att mula, snälla hjälp mig, utan att sno mina saker ;)
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Apr 22 2012 09:04am
Här, om du bjussar på något!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 22 2012 09:22am
Skicka iväg ett pm om du fortfarande behöver hjälp.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll