Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?
Kommer ni lira d3?
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!
Hoppas ni har det bra grabbar!
Ha det gott

haej och välkommen tillbaka mannen. Hoppas du tittar in lite oftare.
D3 var väl ingen höjdare i mina ögon, så kommer nog inte lira de
mja en del klassiker har försvunnit och nya alerta killar har kommit hit.