d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 419 Dagar Sen Jag Var Här > Jag Saknar Swe Forum
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Apr 21 2012 09:45pm
Hur går det för alla?

Kommer ni lira d3?

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)







Hoppas ni har det bra grabbar!



Ha det gott :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 21 2012 10:19pm
Hur går det för alla?
Upp o ner
Kommer ni lira d3?
Förmodligen
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?
Lär vara likadant i princip eller dött vettefan hur det var back then..
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)
Det lär dom vara, eller igen jag vet inte vilka som är klassiska.. För mig klassikerna finns kvar! xD


Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 21 2012 11:18pm
Get Damn!
Det var inte igår Emil :O WB!
Trodde du gått och dött . . .


Hur går det för alla?
De rullar på! Livet leker IRL och trollar väl forumet när jag har orken. Snart dags för mig att åka till Affe också, skall bli spännande.
Kommer ni lira d3?
Vet ej, känner inget sug ^^ Har inte ens prövat betan, inte ens i helgen då det varit gratis och chansen att testa den.
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?
Hm, de är väl lite upp och ner. Dyker väl upp lite nya tjommar lite nu och då.
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!
Same old same old är väl kvar :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 22 2012 12:16am
:blink:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 22 2012 01:03am
Mig hittar du här lite till och från! Blir inget d3 för mig!

För min del har forumet dött lite, frågar mig ibland varför jag fortfarande är här!

Hoppas du har det bra själv med, för med mig är det gött! :)

/ Hästen
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 22 2012 01:08am
Hiho
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 22 2012 02:20am
Quote (EmiJ @ Apr 22 2012 05:45am)
Hur går det för alla?

Kommer ni lira d3?

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)

Hoppas ni har det bra grabbar!

Ha det gott :)


Det går bra nu, pengar rullar in som det ska.
Troligtvis testa det men annars inte.
Forumet är väl mindre roligt nuförtiden när mycket folk inte är här :<
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 22 2012 03:03am
Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?

Kommer ni lira d3?

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)

Hoppas ni har det bra grabbar!

Ha det gott :)


haej och välkommen tillbaka mannen. Hoppas du tittar in lite oftare.
D3 var väl ingen höjdare i mina ögon, så kommer nog inte lira de
mja en del klassiker har försvunnit och nya alerta killar har kommit hit.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 22 2012 03:15am
Kul att se dig titta in igen! Bli lite mer aktiv nu! :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 22 2012 03:40am
Wb!
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll