d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Makta Igår Fyllde Adolf år.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 21 2012 11:51am
Jepp!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 21 2012 12:04pm
jeppjepp
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 21 2012 12:11pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 21 2012 01:43pm
Adolf ligger inte på min 10 top lista från WW2 så i don't care tbh :lol:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 21 2012 02:04pm
Quote (Makta @ Apr 21 2012 07:43pm)
Adolf ligger inte på min 10 top lista från WW2 så i don't care tbh :lol:


men rommel gör!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 21 2012 03:23pm
Quote (Makta @ 21 Apr 2012 21:43)
Adolf ligger inte på min 10 top lista från WW2 så i don't care tbh :lol:


Hess top 3?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 21 2012 04:01pm
Quote (PlaaD @ 21 Apr 2012 22:23)
Hess top 3?


Nja. Har inte så mycket med vad han gjorde till skillnad från vad de allierade inte gjorde. MIna "profiler" är oftast mer i den militärinriktade delen. Typ. Erwin Rommel Mikael Wittmann och Hans-Ulrich Rudel.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 21 2012 06:58pm
Quote (Makta @ Apr 21 2012 10:01pm)
Nja. Har inte så mycket med vad han gjorde till skillnad från vad de allierade inte gjorde. MIna "profiler" är oftast mer i den militärinriktade delen. Typ. Erwin Rommel Mikael Wittmann och Hans-Ulrich Rudel.


yeah!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll