d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > William Du FÅr Ju Inte Vara SÅ Arg
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 21 2012 11:05am
Skrattade konstant medans den där William pratade xD


Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 21 2012 11:10am
Juste: Inb4 old också, afk diska nu, skoj på en Lördag kväll hehe.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Apr 21 2012 11:13am
Fyfan vad elak du är mot stackars William, jävla mobbare
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 21 2012 11:21am
Att folk klagar på skåningar... ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 21 2012 11:24am
erkänn att det är du som är dne där william?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 11:25am
schlåjj

Tjejen på slutet dock :drool:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 21 2012 11:29am
Quote (umade @ Apr 21 2012 06:25pm)
schlåjj

Tjejen på slutet dock :drool:


Hon är 12 din sjuka sate
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 21 2012 11:29am
Quote (umade @ 21 Apr 2012 19:25)
schlåjj

Tjejen på slutet dock :drool:


dibs brunetten
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 11:35am
Quote (Jewhannes @ Apr 21 2012 07:29pm)
dibs brunetten


dibs blondinen

Quote (PhearCIII @ Apr 21 2012 07:29pm)
Hon är 12 din sjuka sate


Skiter jag i

Den är från förra året, så hon är antingen 13 och ska fylla fjorton eller fyllt 13

B)

This post was edited by umade on Apr 21 2012 11:35am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 21 2012 12:30pm
Quote (SCXiao @ 21 Apr 2012 19:13)
Fyfan vad elak du är mot stackars William, jävla mobbare


Nej då!

Vi skulle sekert ha jete kul om vi träffades!!


Quote (CraZeeY @ 21 Apr 2012 19:21)
Att folk klagar på skåningar... ^^


Yaaaaaa


Quote (Simon @ 21 Apr 2012 19:24)
erkänn att det är du som är dne där william?


Jopp


Quote (umade @ 21 Apr 2012 19:25)
schlåjj

Tjejen på slutet dock :drool:


lol


Quote (PhearCIII @ 21 Apr 2012 19:29)
Hon är 12 din sjuka sate


xD

Quote (umade @ 21 Apr 2012 19:35)
dibs blondinen



Skiter jag i

Den är från förra året, så hon är antingen 13 och ska fylla fjorton eller fyllt 13

B)


13 too stronk.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll