Quote (SCXiao @ 21 Apr 2012 19:13)
Fyfan vad elak du är mot stackars William, jävla mobbare
Nej då!
Vi skulle sekert ha jete kul om vi träffades!!
Quote (CraZeeY @ 21 Apr 2012 19:21)
Att folk klagar på skåningar... ^^
Yaaaaaa
Quote (Simon @ 21 Apr 2012 19:24)
erkänn att det är du som är dne där william?
Jopp
Quote (umade @ 21 Apr 2012 19:25)
schlåjj
Tjejen på slutet dock

lol
Quote (PhearCIII @ 21 Apr 2012 19:29)
Hon är 12 din sjuka sate
xD
Quote (umade @ 21 Apr 2012 19:35)
dibs blondinen
Skiter jag i
Den är från förra året, så hon är antingen 13 och ska fylla fjorton eller fyllt 13

13 too stronk.