☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> >:( Till Er Alla Som Inte Har Förbokat D3
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 447
Replies: 14
Track Topic
the_n1
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
6,000.00
#1
Apr 21 2012 04:03am
>:( >:( är ni med och sitter utanför valfria spelbutiker iväntan på att de ska öppna så att vi kan sätta alla kåta-förbokade-gamers på plats?! >:( >:(
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
This post was edited by Strayboy on Apr 21 2012 04:04am
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#2
Apr 21 2012 04:05am
du är fan mentalthandikappad din jävla goon
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#3
Apr 21 2012 04:08am
Förstår inte hypen för detta spel ^^
the_n1
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
6,000.00
#4
Apr 21 2012 04:10am
Quote (CraZeeY @ 21 Apr 2012 11:08)
Förstår inte hypen för detta spel ^^
Jag tyckte faktiskt om det
tog dryga 12 timmar dock
This post was edited by Strayboy on Apr 21 2012 04:10am
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#5
Apr 21 2012 04:16am
Quote (Strayboy @ 21 Apr 2012 10:10)
Jag tyckte faktiskt om det
tog dryga 12 timmar dock
jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^
väntar på rage:)
This post was edited by kung_kanta on Apr 21 2012 04:20am
the_n1
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
6,000.00
#6
Apr 21 2012 04:20am
Quote (kung_kanta @ 21 Apr 2012 11:16)
jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^
Haha, nja, snarare så att man har ett liv utanför d2/3 tillskillnad mot vissa andra
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#7
Apr 21 2012 04:21am
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#8
Apr 21 2012 04:21am
Quote (Strayboy @ 21 Apr 2012 10:20)
Haha, nja, snarare så att man har ett liv utanför d2/3 tillskillnad mot vissa andra
hehe trodde du skulle raga massor då du har ett horn i sidan på mej av nån anledning
Clixton
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 50%
#9
Apr 21 2012 04:23am
Quote (kung_kanta @ Apr 21 2012 12:16pm)
jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^
väntar på rage:)
Ser ingenting i ditt inlägg som tyder på att han skulle bli arg
Förövrigt så vet jag inte själv om jag tänker köpa det
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#10
Apr 21 2012 04:24am
Quote (Clixton @ 21 Apr 2012 10:23)
Ser ingenting i ditt inlägg som tyder på att han skulle bli arg
Förövrigt så vet jag inte själv om jag tänker köpa det
han hatar mej på d2 av nån anledning..vet ej vrf:))
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact