☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> D3 Closed Beta Acc
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 612
Replies: 16
Track Topic
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#1
Apr 20 2012 09:36am
Någon som hyr ut ? 23 April till slutet?
Payar fg såklart! Men hyr hellre från Swesub än folket i D3 forumet
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#2
Apr 20 2012 09:51am
Det är gratis denna helgen
http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/DiabloIIIOpenBetaWeekend-4192012#blog
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#3
Apr 20 2012 10:01am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 05:51pm)
Det är gratis denna helgen
http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/DiabloIIIOpenBetaWeekend-4192012#blog
Ja vet. Jag skrev från 23 April (Måndag) till endgame
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#4
Apr 20 2012 10:02am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 05:01pm)
Ja vet. Jag skrev från 23 April (Måndag) till endgame
Varför hyra det när man kan spela det gratis i helgen? Hann dra genom alla gubbar inom 24h, inte kul sen.
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#5
Apr 20 2012 10:31am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 06:02pm)
Varför hyra det när man kan spela det gratis i helgen? Hann dra genom alla gubbar inom 24h, inte kul sen.
Varför ifrågasätta vad andra vill?
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#6
Apr 20 2012 10:41am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 05:31pm)
Varför ifrågasätta vad andra vill?
Tänkte spara dig trubbel men visst, ska du vara en liten flicka so be it ^^
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#7
Apr 20 2012 11:05am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 06:41pm)
Tänkte spara dig trubbel men visst, ska du vara en liten flicka so be it ^^
Stor flicka.
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#8
Apr 20 2012 11:11am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 06:31pm)
Varför ifrågasätta vad andra vill?
lol markus...
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#9
Apr 20 2012 11:14am
Quote (Charlieone @ Apr 20 2012 07:11pm)
lol markus...
Nej, du får inte gå mid nästa game vi lirar!
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#10
Apr 20 2012 11:17am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 07:14pm)
Nej, du får inte gå mid nästa game vi lirar!
Jag är typ sämst på HoN fast jag är ändå bäst
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact