Quote (snigelfis @ 20 Apr 2012 08:12)
Skön låt
http://www.youtube.com/watch?v=2xqxc_87oYw
Hjärtattack, en Dylan låt på youtube som inte är en cover!
Fruktansvärt bra låt.
Den, All Along The Watchtower & It Ain't Me Babe är nog personliga favoriter.
Blev så sjukt lycklig när denna låt va med i Watchmen!
