Quote (Fil @ 19 Apr 2012 15:35)
För att lägga saker nere i tray ska du starta programmet och söka genom programmets inställningar. Msn lägger sig därnere av sig självt mig veterligen. Bara du låter det starta med datorn!
Om detta funkar är du min favorit för resten av dagen!
Funka inte >:|
This post was edited by Makta on Apr 19 2012 09:00am