d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Lägger Jag Till Program Här?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 19 2012 08:23am


Hade MSN där nere innan jag formatera men hittar inte hur jag lägger till program där?! >:|
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 08:23am
Du trycker väl på pilen och sen Customize?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 19 2012 08:26am
Quote (PhearCIII @ 19 Apr 2012 15:23)
Du trycker väl på pilen och sen Customize?


Går inte att lägga till program >:|
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 19 2012 08:35am
Quote (Makta @ 19 Apr 2012 15:26)
Går inte att lägga till program >:|


För att lägga saker nere i tray ska du starta programmet och söka genom programmets inställningar. Msn lägger sig därnere av sig självt mig veterligen. Bara du låter det starta med datorn!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 19 2012 08:58am
Quote (Fil @ 19 Apr 2012 15:35)
För att lägga saker nere i tray ska du starta programmet och söka genom programmets inställningar. Msn lägger sig därnere av sig självt mig veterligen. Bara du låter det starta med datorn!


Om detta funkar är du min favorit för resten av dagen!

Funka inte >:|

This post was edited by Makta on Apr 19 2012 09:00am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 19 2012 09:05am
Quote (Makta @ 19 Apr 2012 15:58)
Om detta funkar är du min favorit för resten av dagen!

Funka inte >:|


Wtf?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 19 2012 09:08am
AWWWW YEAH! Hitta hur man fixa skiten b) Compatibility > Visa/xp.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 12:17pm
Med W7 kan man bara dra grejer dit, funkar för mig iaf :p
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll