Quote (MartinS @ 18 Apr 2012 18:35)
Det är såhär att min "bästa" polare är förlovad med en brud...................och nu är det så att jag o bruden "älskar varandra"
hon vet inte vad hon vill göra......o jag mår dåligt psykiskt över det här........
vad skulle ni ha gjort?
Option 1:På fyllan hade jag konfronterat min gode vän ( själv är jag spiknykter ) och frågat hur det står till med tjejen och om allting is going according to plans.
Dvs funkar bra ihop, kelar med varandra, rent generellt ömsesidig kärlek.
Option 2:Låt henne vara ihop med killen och konfrontera heller ingen av dom med hur du verkligen känner. Tjejen och du vet ju redan att ni älskar varandra men "Bros before Hoes".
Är det här verkligen något att ha? Hur gammal är du? Är du under 30 kan du dra något gammalt över dig, kärleken finns överallt. Vet inte hur många gånger jag älskat någon.
Har du hittat den hos henne ( ja jag är ett svin nu kanske ) lär du ju hitta den hos någon annan. Kom tillbaka om 25 år när du fortfarande är förälskad i henne efter Option 2 så lovar jag att jag
gör en "Hero" på 4-chan.
Option 3:Säg sanningen, osminkat, hårt, som livet självt. Be att få tala i enrum med polarn, han kanske fnyser åt dig och undrar om du är dum i huvudet som kan påstå något sådant men vafan, du vet ju att det är sant
och nu har du iallafall gett honom en förklaring. Sen om han vill tro på den eller inte är upp till honom.
Kalabalik lär ju följa efter utförande utav Option 3 men det kommer att bedarra.
Option 4:Var så sjukt kul att göra options så den här är bara för att.