Quote (Spetch @ 18 Apr 2012 17:33)
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?
Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...
Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!
Det hände väl för bara någon vecka sedan också? Jag har Nordea, men som tur är så är jag en snål jävel som kör med matlåda, så mig kommer de inte åt! Jag har bytt bank innan sommaren, återstår att se hos vilken man kan smöra till sig billigast bolån.
Quote (SCXiao @ 18 Apr 2012 17:35)
De blev mad för att du skulle handla thaimat. Du måste handla nordisk mat med nordea, annars får du skaffa thaiea