d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Söker En Djupt Troende Judisk Person
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 18 2012 09:10am
Behöver komma i kontakt med en djupt jude som skulle vilja hjälpa mig med ett arbete.
Vad jag söker är empirisk och informell information.

Är för övrigt villig att löna personen, kan diskuteras mer kring PM.

Med vänlig hälsning
Tyler

(Snälla, inga påhopp om denna religion i den här tråden)

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 18 2012 09:12am
Kanske inte mest lyckat att söka judiska person i Sverige (än mindre Swesub) då det inte är alls mycket judar i vårt land.
Testa General Chat eller något så blir det antagligen lättare.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 18 2012 09:13am
es.elgoog//:ptth
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 18 2012 09:14am
Quote (PlaaD @ 18 Apr 2012 16:12)
Kanske inte mest lyckat att söka judiska person i Sverige (än mindre Swesub) då det inte är alls mycket judar i vårt land.
Testa General Chat eller något så blir det antagligen lättare.


Det är sant men underlättar om personen var svensk.
Ser GC som ett alternativ om det nu inte skulle gå tillväga.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 18 2012 09:35am
PM Makta annars, han kanske kan hjälpa.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 18 2012 09:38am
Quote (PlaaD @ 18 Apr 2012 16:35)
PM Makta annars, han kanske kan hjälpa.


PM behövs inte! Jag har ett sjätte sinne när det gäller mina judiska vänner!












































































:lol:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 18 2012 10:32am
Quote (PlaaD @ 18 Apr 2012 17:12)
Kanske inte mest lyckat att söka judiska person i Sverige (än mindre Swesub) då det inte är alls mycket judar i vårt land.
Testa General Chat eller något så blir det antagligen lättare.


Detta.


Religon är ju typ /10 i Sverige.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 18 2012 10:37am
Religion..... Kan vi starta en seriöst tråd om detta? Skulle gärna vela ifrågasätta lite saker och ting rent generellt om detta.... Men antar att man blir stört-bannad inom 10sec så fort man skriver att man inte tror på gud...
Men ärligt talat? Religion har blivit bevisat av forskning gång på gång på gång på gång att det är helt off the chart...
Enligt mig är religion byggt på rädsla och inget annat. Vi dör, vi kommer inte tbx eller levervidare i himmelen, end of story.

This post was edited by Spetch on Apr 18 2012 10:37am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 18 2012 10:40am
Jag finns här för dig.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 18 2012 10:45am
Quote (Jewhannes @ 18 Apr 2012 17:40)
Jag finns här för dig.


Why are jew trolling?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll