d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Seriös Fråga
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 15 2012 06:22am
Hejsan, på senare tid har jag börjat bli kompis med tjejer.


Betyder det att jag är bög?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 15 2012 06:23am
japp.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 06:23am
Quote (Fil @ 15 Apr 2012 14:22)
Hejsan, på senare tid har jag börjat bli kompis med tjejer.


Betyder det att jag är bög?


nää ikeed

This post was edited by c00kie_m0nster on Apr 15 2012 06:24am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 15 2012 06:24am
Nej då.

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 15 2012 06:28am
bra att ha tjejpolare, enklare att förstå dom konstiga varelserna
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 15 2012 06:28am
Man kan ju hoppas :ph34r:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 15 2012 06:29am
vad dillar ni om?! killen e soklart bök!
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 15 2012 06:39am
Önskar att även jag vore bög.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 15 2012 06:50am
Bara om du bögar med mig.
Catcher eller pitcher?
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
Apr 15 2012 02:34pm
Klart som fan du är bög. Inte kan man vara kompis med tjejer fattar du väll? Man använder bara baseboll trän på dem och sen drar man ner dom i källaren. Aldrig att man är kompis med dem.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll