☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Bloodline Champions
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 594
Replies: 13
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,366
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#1
Apr 14 2012 09:54am
Någon som lirar?
http://www.bloodlinechampions.com/
e: Om någon vill börja lmk, kan skicka min ref länk så ni får 5k gold att starta med eller nåt.. (man får typ 50-200 per game)
This post was edited by Marcusd0 on Apr 14 2012 09:54am
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#2
Apr 14 2012 09:55am
lite nu och då, har ~100 wins
Marcusd0
Member
Posts: 205,366
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#3
Apr 14 2012 09:58am
Quote (Jewhannes @ 14 Apr 2012 17:55)
lite nu och då, har ~100 wins
lvl?
Är 10 och har typ 40wins
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#4
Apr 14 2012 09:58am
Quote (Marcusd0 @ 14 Apr 2012 17:58)
lvl?
Är 10 och har typ 40wins
16
Millen91
Member
Posts: 1,494
Joined: Mar 5 2009
Gold
:
0.00
#5
Apr 14 2012 10:31am
lvl 25, 300~ wins
lirar dock mest med polare som kör det competativt, jag själv är så värdelös man kan bli på't
Marcusd0
Member
Posts: 205,366
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#6
Apr 14 2012 11:04am
Quote (Jewhannes @ 14 Apr 2012 17:58)
16
GGGGG
Quote (Millen91 @ 14 Apr 2012 18:31)
lvl 25, 300~ wins
lirar dock mest med polare som kör det competativt, jag själv är så värdelös man kan bli på't
GGGGGG, kör med nickeee atm :3
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#7
Apr 14 2012 11:19am
Quote (Marcusd0 @ 14 Apr 2012 19:04)
GGGGG
GGGGGG, kör med nickeee atm :3
här försöker jag bära games, så kommer d0 och feedar...........................
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#8
Apr 14 2012 11:57am
Spelade betan, väldigt roligt om man kör med kompisar.
Mindre kul att spela solo.
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#9
Apr 14 2012 02:57pm
min kompis klan ligger trea i europa
whifrA
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold
:
100.00
#10
Apr 14 2012 04:52pm
min systers kompis brors klan ligger etta i världen.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact