d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Lördag!!!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 14 2012 05:54am
va ska ni göha?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 14 2012 06:11am
Polare ville dra ut, men känner inte alls för det - är as trött och träningsvärk typ överallt, lol.

Känns som jag alltid dodgar utgångar med polare.. bor ute i skogen så har knappt någon hämtning heller - så om jag inte kan sova hos en polare blir det parkbänken. ;)

Själv?
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 14 2012 06:46am
gaming + pluggZ
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 14 2012 06:49am
Quote (Marcusd0 @ Apr 14 2012 12:46pm)
gaming + pluggZ


detta - pluggz
Member
Posts: 1,494
Joined: Mar 5 2009
Gold: 0.00
Apr 14 2012 06:51am
Plugga och ikväll blire att kolla på Dota-turneringen med reversed CM!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 14 2012 07:12am
Quote (Millen91 @ Apr 14 2012 02:51pm)
Plugga och ikväll blire att kolla på Dota-turneringen med reversed CM!


Vilken dåtta turnering
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 14 2012 07:17am
Vet inte

Hoppas jag får sitta och kolla Brood war / lyssna på Avant garde jazz hela dagen utan att någon jävel ringer och drar ut mig men vi får se.
Member
Posts: 35,863
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 14 2012 07:55am
Några vänner köpte ett hekto gräs så jag är nog rätt säker på vad jag kommer göra ikväll.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 14 2012 08:01am
Quote (x17 @ 14 Apr 2012 15:55)
Några vänner köpte ett hekto gräs så jag är nog rätt säker på vad jag kommer göra ikväll.


Neat, själv bunkrade upp med lite master kush igår =P



Så ganska exakt samma som x17 :)



This post was edited by Jewhannes on Apr 14 2012 08:01am
Member
Posts: 35,863
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 14 2012 08:11am
Quote (Jewhannes @ Apr 14 2012 02:01pm)
Neat, själv bunkrade upp med lite master kush igår =P



Så ganska exakt samma som x17 :)

Ah, AK-47. Så det kommer vara helt sjukt bra =)

Haha, då är jag inte ensam om att vara snorbäng ikväll alltså. Snyggt!!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll