☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Lördag!!!
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 492
Replies: 15
Track Topic
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#1
Apr 14 2012 05:54am
va ska ni göha?
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#2
Apr 14 2012 06:11am
Polare ville dra ut, men känner inte alls för det - är as trött och träningsvärk typ överallt, lol.
Känns som jag alltid dodgar utgångar med polare.. bor ute i skogen så har knappt någon hämtning heller - så om jag inte kan sova hos en polare blir det parkbänken.
Själv?
Marcusd0
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#3
Apr 14 2012 06:46am
gaming + pluggZ
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#4
Apr 14 2012 06:49am
Quote (Marcusd0 @ Apr 14 2012 12:46pm)
gaming + pluggZ
detta - pluggz
Millen91
Member
Posts: 1,494
Joined: Mar 5 2009
Gold
:
0.00
#5
Apr 14 2012 06:51am
Plugga och ikväll blire att kolla på Dota-turneringen med reversed CM!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#6
Apr 14 2012 07:12am
Quote (Millen91 @ Apr 14 2012 02:51pm)
Plugga och ikväll blire att kolla på Dota-turneringen med reversed CM!
Vilken dåtta turnering
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#7
Apr 14 2012 07:17am
Vet inte
Hoppas jag får sitta och kolla Brood war / lyssna på Avant garde jazz hela dagen utan att någon jävel ringer och drar ut mig men vi får se.
x17
Member
Posts: 35,863
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#8
Apr 14 2012 07:55am
Några vänner köpte ett hekto gräs så jag är nog rätt säker på vad jag kommer göra ikväll.
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#9
Apr 14 2012 08:01am
Quote (x17 @ 14 Apr 2012 15:55)
Några vänner köpte ett hekto gräs så jag är nog rätt säker på vad jag kommer göra ikväll.
Neat, själv bunkrade upp med lite master kush igår =P
Så ganska exakt samma som x17
This post was edited by Jewhannes on Apr 14 2012 08:01am
x17
Member
Posts: 35,863
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#10
Apr 14 2012 08:11am
Quote (Jewhannes @ Apr 14 2012 02:01pm)
Neat, själv bunkrade upp med lite master kush igår =P
Så ganska exakt samma som x17
Ah, AK-47. Så det kommer vara helt sjukt bra =)
Haha, då är jag inte ensam om att vara snorbäng ikväll alltså. Snyggt!!
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact