d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Albin
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 12 2012 12:21am
Idag fyller min lillebror 18år. Han har inte jsp men skitsamma :bouncy:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 12 2012 04:02am
gz :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 12 2012 05:56am
:santa:
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 12 2012 12:39pm
Quote (ankiie @ 12 Apr 2012 08:21)
Idag fyller min lillebror 18år. Han har inte jsp men skitsamma :bouncy:


idag får en honbög röven full, men då de inte är på jsp - skit samma :bouncy:




Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 12 2012 01:50pm
Det här är helt jävla sjukt, mind blown
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 13 2012 09:45am
Varje dag dör asmånga barn. Men de är inte medlemmar på jsp - skitsamma :bouncy:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 13 2012 12:23pm
Quote (Fil @ 13 Apr 2012 17:45)
Varje dag dör asmånga barn. Men de är inte medlemmar på jsp - skitsamma :bouncy:


HAHha l0l thihi
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 13 2012 01:51pm
Nån var ju tvungen, tror flera redan har tänkt på den, så jag postar! :)



Det var 10 år sedan då.

Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll