Quote (zx_thecp @ 12 Apr 2012 14:27)
jag blev påkörd av en moped engång, min sickel pajades, fick en ny - profit
Lider med dig :<
Så jävla surt när sicklar går sönder!
Kan nämna att det gick
jävligt bra att sickla hem
Medvind, psycklade utan att hålla styret och drack loka istället för att trampa!