d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kära Dagg Bock
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 11 2012 01:24pm
hej

min syckel går som en oljad klocka.
ska sickla imorgon.

hejdå

:wub:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 11 2012 01:26pm
csb
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 11 2012 03:54pm
jag har inte haft nån syckel på 10år :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 11 2012 04:11pm
Dogge ger dig ny jao
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Apr 11 2012 07:03pm
hejdo po dej me :fume:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 11 2012 10:05pm
Berätta hur det går sen!!!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 12 2012 02:24am
Quote (berhemuli @ 11 Apr 2012 22:54)
jag har inte haft nån syckel på 10år :(


Pundare snodde min syckel innan jag flyttade :(
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
Apr 12 2012 07:27am
jag blev påkörd av en moped engång, min cykel pajades, fick en ny - profit
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 12 2012 07:54am
Quote (zx_thecp @ 12 Apr 2012 14:27)
jag blev påkörd av en moped engång, min sickel pajades, fick en ny - profit


Lider med dig :<

Så jävla surt när sicklar går sönder!




Kan nämna att det gick jävligt bra att sickla hem
Medvind, psycklade utan att hålla styret och drack loka istället för att trampa!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 12 2012 08:05am
Quote (Fil @ 12 Apr 2012 14:54)
Lider med dig :<

Så jävla surt när sicklar går sönder!




Kan nämna att det gick jävligt bra att sickla hem
Medvind, psycklade utan att hålla styret och drack loka istället för att trampa!


Pappa, om man dricker loka får det hjulen att snurra på syckeln istället för att trampa va?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll