d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Wermland Forever > Tråden Om
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 11 2012 06:44am
Ser någon på denna fina produktion av tv3?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 11 2012 06:50am
Såg en 5-10min.
Bra brudar, resten sög kuk som alla andra program på TV 3/5
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 11 2012 06:58am
Quote (PlaaD @ 11 Apr 2012 14:50)
Såg en 5-10min.
Bra brudar, resten sög kuk som alla andra program på TV 3/5


Karlstad kommun sponsrar detta tvprogram. Kommiunalt stöd till AB-media? xD
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 11 2012 11:50am
bumnp
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 11 2012 12:09pm
Såg det inte men sett reklam för det. Älskar att de försöker göra Karlstad till nå jävla partystad numero uno, vilket det antagligen inte är. Så b bara
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Apr 11 2012 12:33pm
Quote (Alphabetz @ 11 Apr 2012 20:09)
Såg det inte men sett reklam för det. Älskar att de försöker göra Karlstad till nå jävla partystad numero uno, vilket det antagligen inte är. Så b bara


nej lol man måste vara i halmstad för d B)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2012 11:50pm
Quote (SpAz. @ 11 Apr 2012 14:58)
Karlstad kommun sponsrar detta tvprogram. Kommiunalt stöd till AB-media? xD


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14661613.ab

: "Den värmländska kommunen har gått in med 150 000 kronor i projektet och hoppas fräscha upp sitt rykte ur ett ungdomligt perspektiv.

– Annars är det mycket skog och Bengt Alsterlind, berättar Mats Ahrén, kultur och fritidsdirektör på Karlstads kommun.

Man måste inte gå på Stureplan, det finns ett häftigt liv i Karlstad också, säger han."



Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 12 2012 02:53am
Quote (xpd-trader @ Apr 12 2012 06:50am)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14661613.ab

: "Den värmländska kommunen har gått in med 150 000 kronor i projektet och hoppas fräscha upp sitt rykte ur ett ungdomligt perspektiv.

– Annars är det mycket skog och Bengt Alsterlind, berättar Mats Ahrén, kultur och fritidsdirektör på Karlstads kommun.

Man måste inte gå på Stureplan, det finns ett häftigt liv i Karlstad också, säger han."

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/1238408638_superman_drinking_.gif


Har en tjejkompis som flyttat ner till Karlstad, eller typ 30 min ifrån där..
Hon har flyttat ner dit för att plugga (gymnasium, internat), hon säger att Karlstad och allt runt det är ren skit :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Apr 12 2012 09:10am
Quote (PhearCIII @ 12 Apr 2012 10:53)
Har en tjejkompis som flyttat ner till Karlstad, eller typ 30 min ifrån där..
Hon har flyttat ner dit för att plugga (gymnasium, internat), hon säger att Karlstad och allt runt det är ren skit :D


Va fan är det för idiot :O
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 12 2012 10:38am
Quote (RistVaLL @ Apr 12 2012 04:10pm)
Va fan är det för idiot :O


Haha jadu, tror hon är i Forshaga t.o.m :P
Kanske ska ner dit och hälsa på sen med några kompisar och se hur illa det verkligen är :D
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll