d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Godkväll Mina Kära Landsmänn
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 03:57pm
Har vi i Sverige samma mått på byxor som i Amerika?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 10 2012 04:00pm
Quote (W4rrior @ Apr 10 2012 10:57pm)
Har vi i Sverige samma mått på byxor som i Amerika?


Lol det tror jag inte vi har

God natt!
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 04:03pm
34 -> midja
30 -> längd

vad borde detta bli till Amerikanska värde då? :o
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 04:04pm
Quote (W4rrior @ 11 Apr 2012 00:03)
34 -> midja
30 -> längd

vad borde detta bli till Amerikanska värde då? :o


Storleken på byxor är i tum, vilket innebär att det är amerikansk storlek.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 10 2012 04:06pm
Quote (W4rrior @ Apr 11 2012 12:03am)
34 -> midja
30 -> längd

vad borde detta bli till Amerikanska värde då? :o


kort och tjock!

skämt åsido tror jag dom kör med "kostym" storlekar så det lär väl vara 50 typ

This post was edited by Charlieone on Apr 10 2012 04:07pm
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 04:06pm
Quote (PlaaD @ Apr 10 2012 11:04pm)
Storleken på byxor är i tum, vilket innebär att det är amerikansk storlek.


Sigh, så jävla dum jag är. Ty ´man

Quote (Charlieone @ Apr 10 2012 11:06pm)
kort och tjock!


Haha vadfan säger du
Nej nu jävlar blir jag arg. Ja det blir jag!


This post was edited by W4rrior on Apr 10 2012 04:06pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 04:08pm
Quote (Charlieone @ 11 Apr 2012 00:06)
kort och tjock!


:rofl:
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 04:08pm
Quote (PlaaD @ Apr 10 2012 11:08pm)
:rofl:


vad i helvete säger du jag gymmar för fan varje dag


This post was edited by W4rrior on Apr 10 2012 04:09pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 10 2012 04:11pm
Quote (W4rrior @ 11 Apr 2012 00:08)
vad i helvete säger du jag gymmar för fan varje dag


jag med! :)
Vi har samma midja fast jag har typ 3 tum mer i längd
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 10 2012 04:14pm
Quote (PlaaD @ Apr 10 2012 11:11pm)
jag med! :)
Vi har samma midja fast jag har typ 3 tum mer i längd
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/02/if-you-know-what-i-mean.png


Well played sir

stats? (max då)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll