d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hjälp Med Uppsats!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 11:18am
Behöver en uppsats om katolska kyrkan till imorgon. Lite lätt om allt möjligt som t.ex: Skillnad mellan andra religioner, vad som kännertecknar den, och lite allt möjligt som kan vara viktigt.

Lmk om du kan fixa detta, vill inte ha massa kopierat skit, Berätta hur mkt fg du vill ha så skickar jag det och kanske mer om jag tycker det är ett bra arbete.

Skriv här så pmar jag den som jag tror klarar av arbetet så snackar vi mer på pm !

:)

Jag kan betala 500fg.

Edit: plus shako :cry:

This post was edited by Pissboss3 on Apr 10 2012 11:39am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Apr 10 2012 11:21am
hmmm är det inte enklare att bara slänga ihop nåt?
tror ju att en bra lärare faktiskt rätt lätt ser om det är du eller någon annan som skrivit den
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 11:22am
Quote (K1NGEN @ 10 Apr 2012 09:21)
hmmm är det inte enklare att bara slänga ihop nåt?
tror ju att en bra lärare faktiskt rätt lätt ser om det är du eller någon annan som skrivit den


hon är efterbliven plus att jag aldrig lämnat in något på religionen då det är så jäävla tråkigt :D

e: jag går fordon, så en mvg-uppsats är ju liksom inget jag behöver haha :D

This post was edited by Pissboss3 on Apr 10 2012 11:24am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 10 2012 11:29am
Quote (K1NGEN @ 10 Apr 2012 18:21)
hmmm är det inte enklare att bara slänga ihop nåt?
tror ju att en bra lärare faktiskt rätt lätt ser om det är du eller någon annan som skrivit den


Läraren lär ju få in 20-30 arbeten för översyn. Tror inte hen lägger alltför mycket tid på att reflektera över lingvistiken.
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 11:30am
Quote (Fil @ 10 Apr 2012 09:29)
Läraren lär ju få in 20-30 arbeten för översyn. Tror inte hen lägger alltför mycket tid på att reflektera över lingvistiken.


true.

jag kan betala bra för ett arbete klart till ikväll.

e: om jag åker fast så skyller jag på den som gjort arbetet :evil:

This post was edited by Pissboss3 on Apr 10 2012 11:30am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 10 2012 11:32am
Quote (Pissboss3 @ 10 Apr 2012 18:30)
true.

jag kan betala bra för ett arbete klart till ikväll.

e: om jag åker fast så skyller jag på den som gjort arbetet  :evil:


Du åker nog bara fast om arbetet är fucking flawless och du själv inte är det.

;P

Därför låter jag bli att skriva det, eftersom jag bara skriver arbeten av högsta klass ;)

This post was edited by Fil on Apr 10 2012 11:32am
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 11:32am
Quote (Fil @ 10 Apr 2012 09:32)
Du åker nog bara fast om arbetet är fucking flawless och du själv inte är det.

;P


värt chansen då hon inte har alla hemma :)

e: spelar roll, skriv ett arbete, jag payar! :)

This post was edited by Pissboss3 on Apr 10 2012 11:33am
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 10 2012 11:53am
men fan, ett a4 på lågstadienivå, ngn borde kunna!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 10 2012 12:10pm
Quote (Pissboss3 @ 10 Apr 2012 18:53)
men fan, ett a4 på lågstadienivå, ngn borde kunna!


har inga kritor hemma :(
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 10 2012 12:14pm
Hade kunnat men sitter med mitt Examensarbete själv:D
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll