d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Ska Man Göra?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 7 2012 08:25am
Inga pengar, inga vänner, ingen alkohol, äckligt stor losingstreak på poker, för feg för självmord

What do?
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Apr 7 2012 08:27am
Ask Uncle dolan.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 7 2012 08:27am
Quote (SCXiao @ 7 Apr 2012 16:25)
Inga pengar, inga vänner, ingen alkohol, äckligt stor losingstreak på poker, för feg för självmord

What do?


Va en viking, vända på steken.
Massa pengar, massa vänner, massa alkohol, äckligt hög winstreak på livet, för man för självmord.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 7 2012 08:28am
Quote (Tolla @ 7 Apr 2012 16:27)
Ask Uncle dolan.


Pm Teposen heter det här i swesub


Quote (PlaaD @ 7 Apr 2012 16:27)
Va en viking, vända på steken.
Massa pengar, massa vänner, massa alkohol, äckligt hög winstreak på livet, för man för självmord.


I would if I could
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 7 2012 08:28am
Gör något som inte kostar pengar :) ( Typ sitta och andas :D )
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 7 2012 08:29am
Quote (SCXiao @ 7 Apr 2012 16:28)
Pm Teposen heter det här i swesub




I would if I could


Visa att du är Oli, härskare över Island då istället!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Apr 7 2012 08:29am
Quote (snigelfis @ 7 Apr 2012 16:28)
Gör något som inte kostar pengar :) ( Typ sitta och andas :D )


Du vet att luften den är gratis, den kostar inget alls, så tror du verkligen att den är nyttig för din hals?
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Apr 7 2012 08:31am
Vi ska sy och vi ska klippa,
vi ska göra, ska vi tippa
För den stora galakvällen
Så ska vi sy modellen,
vi syr och släpper i den
och ett skärp av siden,
och Askungen på bal
bland gästerna i hundratal
den vackra flickan blir i slottets stora sal.
Sätt igång nu, skynda, ila
vi har inte tid att vila,
klänningen den ska vi klara,
ja, vänta lite bara.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 7 2012 08:34am
Lyssna på Hagnesta Hill!

#1 sadface platta
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Apr 7 2012 08:36am
Herregud, så har jag levat de senaste åren bro, nn självmord.
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll