☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Köat I 2 Timmar, For Nothing!
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 747
Replies: 20
Track Topic
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,434.57
Trader:
Trusted
#1
Apr 7 2012 05:05am
kl 11.00 började biljettförsäljningen, innan jag lyckades lurka fram sidan för att ställa sig i kö blev kl 11.10 ungefär.
12.50 så var alla biljetter slutsålda! >_>
FML!
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#2
Apr 7 2012 05:12am
Jobbigt läge xD
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#3
Apr 7 2012 05:33am
Tomorrowland har blivit alldeles för känt, är inte ett dugg taggad att dra dit längre sen ALLA vet vad det är
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#4
Apr 7 2012 05:40am
Tråkigt
du kommer garanterat kunna tjacka biljetter på eebay etc om du är jättesugen på att gå
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#5
Apr 7 2012 09:41am
Quote (Yllegarnet @ 7 Apr 2012 12:33)
Tomorrowland har blivit alldeles för känt, är inte ett dugg taggad att dra dit längre sen ALLA vet vad det är
Alla?
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#6
Apr 7 2012 09:55am
Quote (Yllegarnet @ 7 Apr 2012 11:33)
Tomorrowland har blivit alldeles för känt, är inte ett dugg taggad att dra dit längre sen ALLA vet vad det är
så sant! Fatttar inte hur tomorrow har blivit så hypat. Jävla hipster skit :S
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#7
Apr 7 2012 10:01am
Quote (Yllegarnet @ 7 Apr 2012 13:33)
Tomorrowland har blivit alldeles för känt, är inte ett dugg taggad att dra dit längre sen ALLA vet vad det är
alla vet inte, jag har tex ingen aning.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#8
Apr 7 2012 10:08am
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2012 18:01)
alla vet inte, jag har tex ingen aning.
Fucked up festival.
Skulle va rätt kul att åka dit någon gång
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#9
Apr 7 2012 10:24am
Quote (PlaaD @ 7 Apr 2012 18:08)
Fucked up festival.
Skulle va rätt kul att åka dit någon gång
vad för slags musik? förmodligen något elektroniskt skit.. (missuppfatta mig inte, gillar bra elektronisk musik
)
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#10
Apr 7 2012 10:29am
Quote (berhemuli @ 7 Apr 2012 16:24)
vad för slags musik? förmodligen något elektroniskt skit.. (missuppfatta mig inte, gillar bra elektronisk musik
)
ja det är det. sen alla jävlar börja gil.lla house av någon anledning. Sen var det någon som såg tomorrowland på youtube och såg att det var tufft och visa sedan för sina vänner så ville alla gå på de.
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact