d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sabatons Nya.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 6 2012 08:16am


Aww yeah!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Apr 6 2012 08:17am
Så jävla old, postades för en kvart sen på facebook
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 6 2012 08:19am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2012 15:17)
Så jävla old, postades för en kvart sen på facebook


Satt och runka i 20 min annars hade jag postat den då :angry:

This post was edited by Makta on Apr 6 2012 08:19am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 6 2012 08:20am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2012 16:17)
Så jävla old, postades för en kvart sen på facebook


Quote (Makta @ 6 Apr 2012 16:19)
Satt och runka i 20 min annars hade jag postat den då :angry:


:rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 6 2012 08:21am
Inte album of the year material direkt om du frågar mig ^^

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 6 2012 09:24am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2012 15:17)
Så jävla old, postades för en kvart sen på facebook


Singelsläppet var ju typ i onsdags så ja den är rätt old :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 6 2012 09:38am
Quote (Yllegarnet @ 6 Apr 2012 16:24)
Singelsläppet var ju typ i onsdags så ja den är rätt old :angry:


Dom la dock upp den igår på tuben.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 6 2012 09:41am
Quote (Makta @ 6 Apr 2012 16:38)
Dom la dock upp den igår på tuben.


Men den spelades på radion i onsdags :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Apr 6 2012 09:48am
Quote (Yllegarnet @ 6 Apr 2012 17:41)
Men den spelades på radion i onsdags :D


Radio, finns det fortfarande? :O
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 6 2012 11:46am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2012 16:48)
Radio, finns det fortfarande? :O



P3 morgonpasset 4lyfe
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll