Quote (kr3wie @ Apr 5 2012 08:57pm)
Var längesen jag hängde på forat nu, så tänkte kolla runt lite. Vad har vi för kisar/kissor här?
Bor själv i Borås
Heter Kr3wie
Jobbar på lager
Gillar vagina, dator och tv-spel.
män som bor i borås gillar inte fitta
och så vitt jag vet finns det inga förnamn med siffror i
inb4 Henri
etta
This post was edited by GuZ on Apr 5 2012 01:57pm