Quote (GuZ @ Apr 5 2012 09:25am)
När eftertexterna rullade lade jag spelet på hyllan för gott. Vad fan sniffade de äcklen när skrev de där sista 10 minuterna?
Enda räddningen är "indoktrineringsteorin".
Jo jag vet.. jag tror mer på att EA gick in och började bestämma, efter perfekta manus till det där var en sådan enorm besvikelse..
Intressanta artikel från Forbes:
http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2012/04/04/ea-is-the-worst-company-in-america-now-what/EA "vann" worst company in America tävlingen

Indoktrineringsteroin imo är bara något besvikna fans har tagit fram.. jag tror den hade dykt upp ändå även om slutet hade varit bra, men hade inte alls fått så mycket uppmärksamhet
edit: Multiplayern är faktiskt rolig för vara ett "horde" läge, och efter ha läst runt lite på reddit så ska dom nog släppa en del ny content så dom ska hålla den vid liv.
Finns dock några saker som är efterblivet som ingen lobby-chat eller ingame chat eller chat whatsoever.. Ingame "push to talk" som ingen använder för utom en rolig kanadensare som det inte gick att adda på friendslist för det systemet är också efterblivet..
This post was edited by Warriv on Apr 5 2012 03:19am