d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tja Grabbar
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 2 2012 07:58am
vad görs? den som spammade min view i profile, tack och soft!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 2 2012 08:06am
Tja, du verkar vara en vettig prick. Låt mig introducera mig själv.'

Jag heter Filip, tidigare nickade jag hestJaevel. Jag är något av en legend här i swesub.
Alla gillar mig, och jag är inget troll, glimten i ögat har jag.
23 år gammal. Skåning, singel som gillar att ligga. Med tjejer alltså.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 2 2012 08:06am
I have ownd all in 1v7, get vouches n good if u wnna duel me im undefeated since 2001
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 2 2012 08:10am
Quote (R4mses @ Apr 2 2012 03:06pm)
I have ownd all in 1v7, get vouches n good if u wnna duel me im undefeated since 2001


vous
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 2 2012 08:25am
Jag heter umade, tidigare nickade jag Perfekt. Jag är swesubs mest sportintresserade pojke.
Jag är 22 år gammal, skåning som alltid snor saker ifrån Oliwer när det är reset.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 2 2012 08:27am
Hej jag heter Jonathan och jag blev sparkad från mitt arbete.
https://www.flashback.org/t1836238
Fejkade min längd för att få mer sympati, är egentligen 183cm och har 57 slak
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 2 2012 08:27am
Quote (Fil @ Apr 2 2012 04:06pm)
Tja, du verkar vara en vettig prick. Låt mig introducera mig själv.'

Jag heter Filip, tidigare nickade jag hestJaevel. Jag är något av en legend här i swesub.
Alla gillar mig, och jag är inget troll, glimten i ögat har jag.
23 år gammal. Skåning, singel som gillar att ligga. Med tjejer alltså.


Tjena Filip, kul att man får lära känna dig lite bättre!
Du verkar vara en person som är mycket enkel att gilla! Vad har du för intressen?

Quote (umade @ Apr 2 2012 04:25pm)
Jag heter umade, tidigare nickade jag Perfekt. Jag är swesubs mest sportintresserade pojke.
Jag är 22 år gammal, skåning som alltid snor saker ifrån Oliwer när det är reset.


Tjena umade, vad för sporter tycker du om?
Oliwer är det killen som myttade så mycket och som blev bustad av tjejen på Facebook? :D


Quote (PlaaD @ Apr 2 2012 04:27pm)
Hej jag heter Jonathan och jag blev sparkad från mitt arbete.
https://www.flashback.org/t1836238
Fejkade min längd för att få mer sympati, är egentligen 183cm och har 57 slak


Tråkigt bror... :(

This post was edited by Zquidy on Apr 2 2012 08:27am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 2 2012 08:29am
Quote (Zquidy @ 2 Apr 2012 16:27)
Tjena umade, vad för sporter tycker du om?
Oliwer är det killen som myttade så mycket och som blev bustad av tjejen på Facebook? :D


Exakt, han mytta om att han va största gymfreaket och allt, jävla Oliwer :mad:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 2 2012 08:31am
Quote (Zquidy @ Apr 2 2012 04:27pm)
Tjena Filip, kul att man får lära känna dig lite bättre!
Du verkar vara en person som är mycket enkel att gilla! Vad har du för intressen?



Tjena umade, vad för sporter tycker du om?
Oliwer är det killen som myttade så mycket och som blev bustad av tjejen på Facebook? :D




Tråkigt bror... :(


HAHA exakt, det var Oliwer ;)

Jag gillar fotboll, amerikansk fotboll, innebandy, ishockey, basket och då menar jag NBA / NCAA D1, friidrott och curling.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 2 2012 08:32am
Quote (Zquidy @ 2 Apr 2012 15:27)
Tjena Filip, kul att man får lära känna dig lite bättre!
Du verkar vara en person som är mycket enkel att gilla! Vad har du för intressen?



Tjena umade, vad för sporter tycker du om?
Oliwer är det killen som myttade så mycket och som blev bustad av tjejen på Facebook? :D




Tråkigt bror... :(


Mina huvudsakliga intressen är: fotografi, har en dåligt uppdaterad tråd här: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=37457190&f=79
schack, har tävlat en hel del genom åren
ligga, har legat en del genom åren
träning, för närvarande satsar jag på att få ner min tid på milen till drägliga 45 minuter igen. Har legat där en gång i tiden och siktar på att ta mig tillbaka!

Finns även andra intressen, men de är inget jag ägnar mig åt alltför regelbundet.

Själv då?
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll