Quote (Skullkraker @ Apr 1 2012 01:54am)
puffa på en fiveish bror, flash ignite mannen!
knaaaas, varen nice?
Quote (Nickeee @ Apr 1 2012 01:56am)
Skön signatur du har mannen.
Deep shit.
bra låt ju?
den är vidrigt djup
http://www.youtube.com/watch?v=c4y-w9eIaUkQuote (berhemuli @ Apr 1 2012 02:04am)
Hänger i betongen, inget e på G, Softar duktigt med grabbarna som hänger brevè, Måste fixa para, måste fixa flouse, Trött på kärringarna som hänger uppe på soc, Men jag e baxare, så det ska inte va problem, från betongen, Så man kan inte va klen.
Pretty much
walla.
Finsk grabb kulturberikad av Rinkeby? Fan va knasigt...
This post was edited by Zquidy on Mar 31 2012 06:05pm