Ja det optimala vore såklart att operativsystemet inte var Vista vilket enligt mig är det sämsta OS som någonsin gjorts. Kör hellre XP alla dagar i veckan (eller såklart w7)
Men nu var det ju inte det de var frågan om här, utan hur jag ska få musen att fungera optimalt med förutsättningarna som finns...
Det är morsans dator och jag lånar den tills jag bestämt mig för vilken laptop jag ska köpa så jag har en egen igen, då min (med w7 btw) är pajj...
Quote (K1NGEN @ 31 Mar 2012 18:18)
kollat razer hemsida för nya drivrutiner?
minns ej om man kan ändra kompatibilitet i vista...men kolla
jag har fixat de nya drivisarna via razers hemsida och det är dom rätta.
Hmm ändra kompatibilitet, hur då? Jag kan ju titta själv, menar du typ att man ska välja o köra det i "kompatibilitetsläge för x" och välja x som typ xp eller windows 7? (antar att de bara går med föregångare till vista eftersom att windows sju inte fanns när denna datorn köptes)
om ja, hur gör jag det då?
This post was edited by SpAz. on Mar 31 2012 02:09pm