d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Langa
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Mar 30 2012 11:40am
Fan langa lite free stuffs jag är fattig!!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 30 2012 11:41am
Du vet vad som gäller, posta bild på dig själv topless stående på en fot med en banan i munnen och en namnskylt med ditt jsp nick, man brukar kunna tjäna 150-200 fg på detta
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 30 2012 11:41am
hur får man så coolt namn? kan du donera det coola till mig? jag vet inte hur man gör.
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Mar 30 2012 11:45am
Quote (SCXiao @ Mar 30 2012 06:41pm)
Du vet vad som gäller, posta bild på dig själv topless stående på en fot med en banan i munnen och en namnskylt med ditt jsp nick, man brukar kunna tjäna 150-200 fg på detta


Hade gjort det dirr men iphonen crasha!!!!! :fume:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2012 12:07pm
Quote (SCXiao @ Mar 30 2012 06:41pm)
Du vet vad som gäller, posta bild på dig själv topless stående på en fot med en banan i munnen och en namnskylt med ditt jsp nick, man brukar kunna tjäna 150-200 fg på detta


kan du skicka mig en star pls?

e/ lol, tackar och bugar :O

inte varje dag man får 2 gråa

This post was edited by Orvar on Mar 30 2012 12:07pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 30 2012 12:09pm
Quote (Orvar @ 30 Mar 2012 19:07)
kan du skicka mig en star pls?

e/ lol, tackar och bugar :O

inte varje dag man får 2 gråa


laol, vem vare vi trolla här typ förra året om detta ? xD
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 30 2012 12:13pm
Quote (AsDrake @ 30 Mar 2012 20:09)
laol, vem vare vi trolla här typ förra året om detta ? xD


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=52658009&f=79 :banana:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2012 12:27pm
Quote (SCXiao @ Mar 30 2012 07:13pm)


meng ty ^^

tracked 3 months nu
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 30 2012 12:52pm
Quote (Orvar @ 30 Mar 2012 20:27)
meng ty ^^

tracked 3 months nu


:thumbsup:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 30 2012 01:51pm
Som Oli sa, banan i mun och stå på 1 ben brukar generera FG
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll