Quote (Intenso8 @ 30 Mar 2012 14:55)
redan ikväll? du menar imorse

kanske ska ställa fram klockan 1 timme framåt

?
Eller så menade han bara att det var Torsdag sen kväll/natt och att de precis blivit nytt dygn och det är lite väl tidigt att säga "vad händer ikväll".
Om du inte lagt dig än och klockan är 12, så säger du ju inte Fredag. Då är det fortfarande Torsdag imo, sen när du lägger dig, somnar, vaknar upp, då är det Fredag morgon!
