d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vi Får Icke Glömma...
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 29 2012 05:15pm


oh yeah! vad händer ikväll grabbar ?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 29 2012 07:46pm
Quote (Intenso8 @ 30 Mar 2012 00:15)
http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0

oh yeah! vad händer ikväll grabbar ?


du säger redan ikväll ._.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Mar 30 2012 12:54am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 30 2012 02:04am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 30 2012 03:00am
Quote (swewik @ 30 Mar 2012 09:04)
http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4


bäst
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 30 2012 03:56am
Quote (GuZ @ 30 Mar 2012 07:54)
http://www.youtube.com/watch?v=ZpWfAiz1RC0


Justin Bieber 2
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 30 2012 07:55am
Quote (ChingeR @ 30 Mar 2012 02:46)
du säger redan ikväll ._.


redan ikväll? du menar imorse :P

kanske ska ställa fram klockan 1 timme framåt :P ?

This post was edited by Intenso8 on Mar 30 2012 07:59am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 30 2012 08:02am
Quote (Intenso8 @ 30 Mar 2012 14:55)
redan ikväll? du menar imorse :P

kanske ska ställa fram klockan 1 timme framåt :P ?


Eller så menade han bara att det var Torsdag sen kväll/natt och att de precis blivit nytt dygn och det är lite väl tidigt att säga "vad händer ikväll".

Om du inte lagt dig än och klockan är 12, så säger du ju inte Fredag. Då är det fortfarande Torsdag imo, sen när du lägger dig, somnar, vaknar upp, då är det Fredag morgon! :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Mar 30 2012 08:19am
Quote (Litttle_Brother @ 30 Mar 2012 16:02)
Eller så menade han bara att det var  Torsdag sen kväll/natt och att de precis blivit nytt dygn och det är lite väl tidigt att säga "vad händer ikväll".

Om du inte lagt dig än och klockan är 12, så säger du ju inte Fredag. Då är det fortfarande Torsdag imo, sen när du lägger dig, somnar, vaknar upp, då är det Fredag morgon! :)


När klockan slår midnatt är det fredag, spelar ingen roll vad du tycker låter rätt eller fel
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll