d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fyfan Va Skönt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Mar 29 2012 09:19am


This post was edited by MyRus on Mar 29 2012 09:19am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 09:39am
fy faan va härligt, min vecka har varit riktigt jävlig (med undantag för i måndags)

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 29 2012 11:05am
Tenta imorrn. Miljöteknik. Bara jobbat 46 timmar övertid den här månaden ( 5 veckor på 4 veckor? lol ). Hjärnan exploderar.
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Mar 29 2012 01:21pm
Min skola är helt efterbliven och har frysit teknikprogrammet så vi är helt lediga på måndagar så den här veckan har gått äckligt snabbt.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll