d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet > ^^
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 04:15am
Hur många här ska göra det på lördag?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 04:43am
Jag borde, men kmr inte göra :wacko:
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 04:44am
Quote (Orvar @ Mar 29 2012 11:43am)
Jag borde, men kmr inte göra :wacko:


AERHEHREHHAHRAHRHRHEHRHERHAHREHRHEHRHAHHAHEHRHEHHAER

Ondskefullt är det.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 05:14am
Missa när sista anmälningsdatumet var för andra gången :bonk:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 29 2012 05:19am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 13:14)
Missa när sista anmälningsdatumet var för andra gången  :bonk:


Samma här. :bonk:
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 05:31am
Quote (PlaaD @ Mar 29 2012 12:14pm)
Missa när sista anmälningsdatumet var för andra gången  :bonk:


Quote (Giraff @ Mar 29 2012 12:19pm)
Samma här. :bonk:


Skillat ^^
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Mar 29 2012 06:56am
Skulle också vilja göra det, men inte orkat tagit tag i skiten xD
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 08:04am
jag ska
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 29 2012 08:16am
polarna som är snäppet äldre ska :P

men vafan svenska ordförståelsen var mongo
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 29 2012 08:34am
Quote (Fil @ Mar 29 2012 03:04pm)
jag ska


nice ^^ vad är du mest "orolig" över?

Quote (ChingeR @ Mar 29 2012 03:16pm)
polarna som är snäppet äldre ska :P

men vafan svenska ordförståelsen var mongo


Ja, vissa ord är underliga ^^
Go Back To Svenska Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll