d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spela Diablo Ll
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 25 2012 06:00am
Var bakfull, spela diablo ll tour / league duels, förlora, rage:a
spela en till ft5, går bättre.
Mobilen ringer --> fuuuu
hemtelefonen ringer samtidigt --> fuuuu#2
Förlora ft5 --> rrrrrrrrrrrage
Slå på datorn i rage --> datorn går i sönder


no profit :(
fml
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 25 2012 06:02am
Quote (SpAz. @ 25 Mar 2012 13:00)
Var bakfull, spela diablo ll tour / league duels, förlora, rage:a
spela en till ft5, går bättre.
Mobilen ringer --> fuuuu
hemtelefonen ringer samtidigt --> fuuuu#2
Förlora ft5 --> rrrrrrrrrrrage
Slå på datorn i rage --> datorn går i sönder


no profit :(
fml


Good job!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 25 2012 06:04am
Still a better love story than Twilight
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 25 2012 06:18am
tack :)
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 25 2012 06:45am
Quote (SCXiao @ Mar 25 2012 01:04pm)
Still a better love story than Twilight


this
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Mar 25 2012 07:01am
Fy fan Jesper, gooo rage :D

Jag hatar sånt, 95% av alla som ringer till oss är telefonförsäljare... <-- nackskott!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 25 2012 07:17am
Quote (PlumPlum @ 25 Mar 2012 15:01)
Fy fan Jesper, gooo rage :D

Jag hatar sånt, 95% av alla som ringer till oss är telefonförsäljare... <-- nackskott!


hehe det var en kompius till morsan på hemtelen o en polare till mig på mobben... men blev bara så jävla stressad så de koka över :(
Nu ska morsan ha tillbaka sin dator <_< allt bra jakob?

ciao
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 25 2012 07:20am
kan spela med enbart lillfingret och ändå vinna ft5s....
Vem mötte du btw och vilken matchup?
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Mar 25 2012 07:21am
Quote (SpAz. @ 25 Mar 2012 15:17)
hehe det var en kompius till morsan på hemtelen o en polare till mig på mobben... men blev bara så jävla stressad så de koka över :(
Nu ska morsan ha tillbaka sin dator <_< allt bra jakob?

ciao

Var med om en liknande situation nyligen, det ringde på dörren samtidigt som det ringde i telefonen.

Läget är la sådär, hur är det själv?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 26 2012 10:33am
Quote (Deadlyy @ 25 Mar 2012 15:20)
kan spela med enbart lillfingret och ändå vinna ft5s....
Vem mötte du btw och vilken matchup?


Alltså få in i din skalle att du inte är nåt speciellt loled. bara def abuser.

d e bra plum;) såg att de var rea på skate1, hur går biznizn?

This post was edited by SpAz. on Mar 26 2012 10:37am
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll