d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Broshan!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 24 2012 03:54pm
Härligt ögonblick för min bror då han tog hem vinster i Sportlifes "fatfight 2012".
Han droppade 18 kg fett på 2 Månader. Riktigt bra jobbat, härlig karaktär måste jag säga :)



This post was edited by Spetch on Mar 24 2012 03:54pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 03:55pm
18kg på 2 månader är riktigt starkt!
Grattis till han!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 24 2012 03:56pm
Quote (PlaaD @ Mar 24 2012 11:55pm)
18kg på 2 månader är riktigt starkt!
Grattis till han!


Ja, det är nog inte många som klarar av det :) Härlig spirit.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 24 2012 03:59pm
Fett!

18kg på 2 månader e meng stronkt, som Plaad precis sa iof, but still

Gz
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 03:59pm
Quote (Spetch @ 24 Mar 2012 22:56)
Ja, det är nog inte många som klarar av det :) Härlig spirit.


Så länge man inte väger 200kg från start dvs ^^

Vad hade som start/slutvikt om man får fråga?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 24 2012 04:41pm
Quote (PlaaD @ Mar 24 2012 11:59pm)
Så länge man inte väger 200kg från start dvs ^^

Vad hade som start/slutvikt om man får fråga?


Jag vet inte, men ska ta reda på det :)
Men jag gissar på en 105 kg start till 90 kg nu (give or take 2kg på båda.)

This post was edited by Spetch on Mar 24 2012 04:41pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 04:44pm
Quote (Spetch @ 24 Mar 2012 23:41)
Jag vet inte, men ska ta reda på det :)
Men jag gissar på en 105 kg start till 90 kg nu (give or take 2kg på båda.)


Då är det sjukt starkt med sån ''låg'' vikt från start.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 24 2012 05:29pm
Quote (PlaaD @ Mar 25 2012 12:44am)
Då är det sjukt starkt med sån ''låg'' vikt från start.
http://mikuchan.org/miku/src/129002371399.jpg


Han va rätt dryg att umgås med....

Våra pizzakvällar förstörda...
Krogen = vatten... (Dock alltid en chaffis)

:D

This post was edited by Spetch on Mar 24 2012 05:30pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Mar 24 2012 06:52pm
Vem är tjejen?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 24 2012 07:03pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Mar 25 2012 02:52am)
Vem är tjejen?


Hans PT

This post was edited by Spetch on Mar 24 2012 07:03pm
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll