d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hemma Hos Lokktaren
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 24 2012 01:38pm
ni vet han som lokktar och gurglar halsen med sagge

här är hans hem:


http://bloggar.aftonbladet.se/polisgranskning/2012/03/huset-nerkletat-med-avforing-polisen-gor-inget/
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 24 2012 01:49pm
Jasså :thumbsup:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 01:51pm
Trevligt värre!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2012 01:56pm
Är det du som har kletat skit på hans fina hus då? Hehe
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 24 2012 06:55pm
Det är inte hans hus, han är ju hemlös och arbetslös? omöjligt att han har ett större hem än en pappkartong
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll