d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Snart Kommer Lönen Iso Tips
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 23 2012 06:52pm
kollade litet på blocket... vet inte om man får länka blocket annonser så blir bara bilder

yamaha wr450 50.000:-
http://212.112.179.24/images_full/21/2183403056.jpg

ktm530 exc 45.000:-
http://212.112.179.24/images_full/21/2182975140.jpg

iso tips på andra alternativ helst 400+ cc
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 23 2012 06:53pm
pensionsspara >
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 23 2012 06:54pm
Quote (R4mses @ 24 Mar 2012 01:53)
pensionsspara >


what is this shit, never heard of it...
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 23 2012 06:56pm
KTM lätt, finns inte skönare hojar än det :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 07:04pm
borde inte lönen ha kommit redan på fredagen? :o

Förövrigt köp mat.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 23 2012 07:06pm
Quote (berhemuli @ 24 Mar 2012 02:04)
borde inte lönen ha kommit redan på fredagen? :o

Förövrigt köp mat.


får min lön den 27e

This post was edited by Intenso8 on Mar 23 2012 07:06pm
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Mar 23 2012 07:12pm
Vilken fråga...
Du är medlem i en community vars .jpg liknar 3 stycken mynt och som har ett värde inom en virtuell värld samt den verkliga världen.
Är inte det ganska uppenbart vad du ska spendera din lön på då? :rolleyes:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 23 2012 07:16pm
köp en phet dildo, värt som faieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Mar 23 2012 07:17pm
Quote (Strayboy @ 24 Mar 2012 02:12)
Vilken fråga...
Du är medlem i en community vars .jpg liknar 3 stycken mynt och som har ett värde inom en virtuell värld samt den verkliga världen.
Är inte det ganska uppenbart vad du ska spendera din lön på då?  :rolleyes:


hittills har jag fått goda tips/ideer på andra köp så som datorer och bil

vill endast veta vad folket här i swesub tycker om de alternativen jag visa och om de har nåt bättre?

Quote (AsDrake @ 24 Mar 2012 02:16)
köp en phet dildo, värt som faieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!


okej.

This post was edited by Intenso8 on Mar 23 2012 07:26pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 23 2012 07:47pm
Får dubbel lön denna månaden.. Fett sugen på en Husqvarna 258 arme hoj b) Kostar dock mycket för att vara en sådan sleten modell.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll