☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Counter-strike Global Offensiv > är Det Omöjligt Att Få Invite?
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 625
Replies: 14
Track Topic
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#1
Mar 23 2012 02:24pm
gahhhhhhhhhhhh allt jag ber om är 1 ..... csgo beta invite men NEJ alla ryssar får dom GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#2
Mar 23 2012 05:14pm
Köp på eebay, kostar en femhunka typ
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#3
Mar 24 2012 03:55am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 00:14)
Köp på eeebay, kostar en femhunka typ
mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut
så tack för ideen men nej tack
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#4
Mar 24 2012 05:01am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 10:55am)
mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut
så tack för ideen men nej tack
Sluta klaga om du inte vill spendera något på att få den imo o.O
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#5
Mar 24 2012 05:12am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 10:55am)
mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut
så tack för ideen men nej tack
Då var det inte så jävla viktigt eller hur ?
Quote (FreakYzX @ Mar 24 2012 12:20pm)
fan va du slama han bro
lol
This post was edited by Svartermetalisk on Mar 24 2012 05:23am
FreakYzX
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold
:
27,950.00
#6
Mar 24 2012 05:20am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 12:12)
Då var det inte så jävla viktigt eller hur ?
fan va du slama han bro
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#7
Mar 24 2012 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 12:12)
Då var det inte så jävla viktigt eller hur ?
lol
det är inte livs viktigt nej men jag tänker inte lägga ut över 500 kr bara för att få komma in till beta som kanske varar 1-2 månader eller kanske 1 år det är lite för mycke pengar
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#8
Mar 24 2012 11:23am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 04:26pm)
det är inte livs viktigt nej men jag tänker inte lägga ut över 500 kr bara för att få komma in till beta som kanske varar 1-2 månader eller kanske 1 år det är lite för mycke pengar
oveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveove
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#9
Mar 24 2012 11:53am
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2012 18:23)
oveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveove
de fuq?
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#10
Mar 24 2012 12:48pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Mar 2012 18:53)
de fuq?
han syftar på
[B]Ove
[/B]
från den svenska serien Solsidan
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact