d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Counter-strike Global Offensiv > är Det Omöjligt Att Få Invite?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 02:24pm
gahhhhhhhhhhhh allt jag ber om är 1 ..... csgo beta invite men NEJ alla ryssar får dom GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 23 2012 05:14pm
Köp på eebay, kostar en femhunka typ
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 24 2012 03:55am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 00:14)
Köp på eeebay, kostar en femhunka typ


mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut :) så tack för ideen men nej tack
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 24 2012 05:01am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 10:55am)
mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut :) så tack för ideen men nej tack


Sluta klaga om du inte vill spendera något på att få den imo o.O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 24 2012 05:12am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 10:55am)
mm presis och spelet kommer kosta typ 399 när det kommer ut :) så tack för ideen men nej tack


Då var det inte så jävla viktigt eller hur ? ;)

Quote (FreakYzX @ Mar 24 2012 12:20pm)
fan va du slama han bro <3


lol

This post was edited by Svartermetalisk on Mar 24 2012 05:23am
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
Mar 24 2012 05:20am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 12:12)
Då var det inte så jävla viktigt eller hur ? ;)


fan va du slama han bro <3
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 24 2012 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Mar 2012 12:12)
Då var det inte så jävla viktigt eller hur ? ;)



lol


det är inte livs viktigt nej men jag tänker inte lägga ut över 500 kr bara för att få komma in till beta som kanske varar 1-2 månader eller kanske 1 år det är lite för mycke pengar
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 24 2012 11:23am
Quote (Ez4Real @ Mar 24 2012 04:26pm)
det är inte livs viktigt nej men jag tänker inte lägga ut över 500 kr bara för att få komma in till beta som kanske varar 1-2 månader eller kanske 1 år det är lite för mycke pengar


oveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveove
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 11:53am
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2012 18:23)
oveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveoveove


de fuq?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 24 2012 12:48pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Mar 2012 18:53)
de fuq?


han syftar på [B]Ove[/B]
från den svenska serien Solsidan

Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll