d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tera Online > Ngn Som Behöver 1 Key?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 09:28am
Har inte nyckeln kvar redan gett bort den!

This post was edited by Ez4Real on Mar 23 2012 09:41am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 23 2012 09:54am
Quote (Ez4Real @ 23 Mar 2012 16:28)
Har inte nyckeln kvar redan gett bort den!


hehe spetch kör det spelet tror jag
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 10:36am
e/ har nyckeln kvar om ngn vill ha
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 23 2012 10:48am
Quote (Ekaan @ Mar 23 2012 05:54pm)
hehe spetch kör det spelet tror jag


Bästa spelet ever.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Mar 24 2012 09:29am
Vill ha, om du har kvar.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 24 2012 10:27am
Quote (fideuu @ 24 Mar 2012 16:29)
Vill ha, om du har kvar.


aaaa jag har min kvar men det e bara idag och imorgon men behöver du så pma mig
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Mar 24 2012 01:47pm
Jag vill gärna prova. Har en polare som lirar det och vill testa innan jag bestämmer mig för att köpa det sen :)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll