Quote (snigelfis @ 23 Mar 2012 11:58)
Bästa med sommaren är att jobba röven av sig. Helst har man veckan fullsmockad med OVK så man aldrig ser dagens ljus utan enbart fördriver sin tid med att injustera Ventilationsaggregat på någon dammig bortglömd vind. Däremot glassarjobben som Energideklaration där man går runt och -"hmm":ar i cirka 1 timme och tar 3500:- inkl. Moms går ann. Sparar semestern till vintern istället. Tänkte sticka 2 månader Asien med Transib om allt går vägen!
byggde in vent i gymmet hemma ...nu måste man göra en bygganmälan och ovk ..inte fan får man göra det själv heller ..dhöö...då blir det"jäv" så polarn får fixa det!!