Last Post -
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61290189&f=79Landa 14.00 i Jauret igen. Förbannat gött att va hemma! Första man gjorde när man fick sluta var att trycka en Pepper Jack meny med lökringar och dipp

Sen var de förbannat skönt att få sätta sig på toan och trycka ut en! Fan inte fått sitta ner och skita på 18 dagar.
Frankrike känns fan som ett u-land efter ha varit där, iaf runt Pyrenerna och Soug.
Men fy bövelen så skoj de har varit! Saker man fått göra och uppleva som man aldrig mer kommer få chansen till.