Quote (berhemuli @ 22 Mar 2012 11:33)
Någonting som gör mig förbannat är folk som aldrig postar i swesub, men gör det bara när dom ska klaga!
Näe, men när man glömt ta med SLkortet och får knalla hem o hämta, eller när man är i butiken och märker vid kassan att man glömt visakortet hemma.
Hänt mig på ICA en bakismorgon. En vakt glodde som fan för han trodde jag stal

e: Med finska i den andra topicen om fittkony mena jag att bara finnar har ord med samma bokstav 3 ggr i följd tex. fitttopic.
This post was edited by eviilution on Mar 22 2012 06:39am