d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Saker Som Gör En Vardagligen Förbannad
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Mar 22 2012 05:18am
någonting som gör mig förbannad är när man inte hittar sina nycklar innan man ska bege sig ut argh
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 05:33am
Någonting som gör mig förbannat är folk som aldrig postar i swesub, men gör det bara när dom ska klaga!



Näe, men när man glömt ta med SLkortet och får knalla hem o hämta, eller när man är i butiken och märker vid kassan att man glömt visakortet hemma.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 22 2012 06:08am
Folk som kör för sakta på motorvägen
Glömma bil nycklarna när man ska ut till bilen
Poliser
Datalagringdirektivet

etc
Member
Posts: 17,688
Joined: May 29 2010
Gold: 0.30
Mar 22 2012 06:27am
Telefonförsäljare
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 22 2012 06:34am
Quote (c00kie_m0nster @ 22 Mar 2012 13:08)
Folk som kör för sakta på motorvägen
Glömma bil nycklarna när man ska ut till bilen
Poliser
Datalagringdirektivet

etc


That.
Hatar även folk som inte förstår sig på trafikregler, obvious högerregel, rondeller, kan ej gasa när det blir grönt
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 22 2012 06:37am
Quote (berhemuli @ 22 Mar 2012 11:33)
Någonting som gör mig förbannat är folk som aldrig postar i swesub, men gör det bara när dom ska klaga!



Näe, men när man glömt ta med SLkortet och får knalla hem o hämta, eller när man är i butiken och märker vid kassan att man glömt visakortet hemma.


Hänt mig på ICA en bakismorgon. En vakt glodde som fan för han trodde jag stal :(

e: Med finska i den andra topicen om fittkony mena jag att bara finnar har ord med samma bokstav 3 ggr i följd tex. fitttopic.

This post was edited by eviilution on Mar 22 2012 06:39am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 06:43am
Quote (eviilution @ 22 Mar 2012 14:37)
Hänt mig på ICA en bakismorgon. En vakt glodde som fan för han trodde jag stal :(


hänt mig när jag vart på ica maxi och haft varor för runt 5-600kr där o sen märker man det.. lyckades övertala henne i kassan att hålla kvar varorna där i ca 1timme så jag hann hem o hämta.. tog såklart tillbaka typ mjölken :P var pinsamt ^^ dom fick stänga av kassan :D som tur var det flera lediga hon kunde byta till..
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 22 2012 07:06am
När man spelar ett lagspel så är alla ens lagkamrater gertards
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 07:06am
Quote (CraZeeY @ 22 Mar 2012 15:06)
När man spelar ett lagspel så är alla ens lagkamrater gertards


gör det dig vardagligen förbannad?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 22 2012 07:35am
att vakna på morgonen.
Att det är skola dagen efter.
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll