Quote (berhemuli @ 20 Mar 2012 21:48)
är bara jobbigt om det bryts, då märker ingen det, o ni fortsätter som vanligt.. och måste sen ladda om så långt tebax som det var när det bröts..

hehe aah har hänt några gånger att någon får error sen försvinner ur gamet.. lite konstigt
man märker ju om personen leftar
