d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Heroes 3 över Gameranger > Köra Nu?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 20 2012 02:41pm
lmk...

vi kan väl köra några stycken
dock tror jag alla måste ha samma version men det tog typ 12 min att dla spelet så
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 20 2012 02:48pm
är bara jobbigt om det bryts, då märker ingen det, o ni fortsätter som vanligt.. och måste sen ladda om så långt tebax som det var när det bröts.. :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 20 2012 02:49pm
Quote (berhemuli @ 20 Mar 2012 21:48)
är bara jobbigt om det bryts, då märker ingen det, o ni fortsätter som vanligt.. och måste sen ladda om så långt tebax som det var när det bröts.. :P


hehe aah har hänt några gånger att någon får error sen försvinner ur gamet.. lite konstigt

man märker ju om personen leftar :P
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll