d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Letar En Spelare Till 3v3 > Lol Rankat
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Mar 17 2012 08:16am
jag o min polare har spelat en hel del rankat men nu när vår 3e spelare har blivit för inaktiv letar vi efter en ny spelare. vi är okej spelare men inga proffs. vi ligger på bronz atm. hör av er =)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 17 2012 08:24am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 17 2012 12:35pm
Quote (SCXiao @ 17 Mar 2012 15:24)


hehe måstä hållla meed scxiaoen för en gånng skul.
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 17 2012 12:40pm
11-0 @ 3v3. Guld ftw, get jelly.

#1
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2012 02:56am
Quote (Marcusd0 @ 17 Mar 2012 19:40)
11-0  @ 3v3. Guld ftw, get jelly.

#1


you noob.

Nen men alvarligt testa LOL tråden eller lol sektionen på forumet.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Mar 19 2012 09:47am
West eller East?
Member
Posts: 171
Joined: Jan 29 2012
Gold: 2.91
Mar 21 2012 05:00pm
Det är på east.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Mar 21 2012 07:21pm
I LOL'D
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Mar 21 2012 09:21pm
Quote (RistVaLL @ 22 Mar 2012 02:21)
I LOL'D


fan va roligt
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll