d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 171
Joined: Jan 29 2012
Gold: 2.91
Mar 15 2012 03:57pm
Hoppas det finns några mer här på jsp som följer slutspelet och brynäs väg till guldet :P

Kvartsfinalerna verkar bli riktig rysare iår 2-1 i alla matcherna.
Vad tror ni händer?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 16 2012 01:20am
aik vinner np, ne men har 100kr på brynäs vinst i början av säsongen till odds 20.. Tror dock saik vinner.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 16 2012 03:34am
HV71 > AIK - Frölunda > Aids > Brynäs!
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2012 04:09am
Brynäs.............. :bonk:

Hoppas frölunda piskar skiten ur dom resterande matcher
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 16 2012 04:12am
Hoppas på Färjestad
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 16 2012 04:21am
Quote (orvars @ 16 Mar 2012 11:09)
Brynäs.............. :bonk:

Hoppas frölunda piskar skiten ur dom resterande matcher


Idd!

Quote (PlaaD @ 16 Mar 2012 11:12)
Hoppas på Färjestad


Need stryk? :angry:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 16 2012 04:23am
Quote (Makta @ 16 Mar 2012 11:21)
Idd!



Need stryk? :angry:


Come at me brah

Hade du vart lika mad om HV mött ett annat lag? :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 16 2012 04:33am
Skellefteå eller Färjestad.

Come at me homos.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 16 2012 06:01am
Modo is obv
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 16 2012 06:17am
Färjestad kommer garanterat till final, som alltid. Men jag är inte helt övertygad om att vi vinner i år. Brynäs är riktigt bra!

Men jag hoppas så klart att guldet tar sig hem till Karlstad, där det hör hemma :)
Go Back To Svenska Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll