hehe nu äre så att ja och nåra kompisar har gjort en så kallad pilsner bil inför elmia 2012
idag ringde ägaren och skrek att ja skulle söka på den svenska björnstammen på facebook när ja kommer ut och gillar deras sida så ser ja en bild på våra 245a pilsner xD
va ganska kul ^^ att se att till och med dom diggade vår elmia pilsner

vi satsar på årets elmia pilsner
http://www.facebook.com/densvenskabjornstammenThis post was edited by EkstranD on Mar 15 2012 06:15am